• Club van 50

De Club van 50 is opgericht in 2002. Iedereen die Sportclub Groessen een warm hart toedraagt kan lid worden. Dat mag als persoon of als groep/team.
    Alleen bij aanmelding als individueel lid van de Cv50 ben je ook automatisch lid van Sportclub Groessen.

• De Club van 50 is een groep mensen die Sportclub Groessen een warm hart toedraagt, maar waar ook plaats is voor gezamenlijke activiteiten in een gezellige sfeer. De bedoeling van de Club van 50 is om nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en speciale projecten binnen de vereniging te kunnen financieren. Zaken die niet rechtstreeks verband houden met het bedrijven van de voetbal- of handbalsport.
    Het laatste jaar is de Cv50 doorgegroeid naar ca. 120 leden (stand januari 2024). Het ledenbord in de entree bij de kantine wordt 1x per seizoen kosteloos vervangen door Bordbusters bv.

De commissie Cv50 bestaat uit Wielie Lentjes, Werner Willems en Menno van ’t Hull.

Nadere info kunt u krijgen via club50@sportclubgroessen.nl