• Dinsdagavond 8 oktober jl. werden in Van der Valk hotel Duiven bij Arnhem de cheques van de Rabobank Clubkas Campagne 2019 uitgereikt. In de pot zat een bedrag van maar liefst € 200.000,-. Bestemd voor verenigingen en stichtingen in de regio Arnhem. Met m.m.v. presentatrice Marlies Claasen en directie voorzitter van de Rabobank Arnhem en Omstreken Jan Ummenthum werden de bedragen van de ca. 300 aanwezigen bekend gemaakt.

Penningmeester Koos Roelofs nam namens Sportclub Groessen ’n prachtige cheque van € 1.285,57 mee naar huis.

In ons jubileumjaar willen we de donatie graag gebruiken voor leuke sport clinics en trainingen voor al onze voetbal- en handbaljeugdleden. Iedereen bedankt voor de stem op onze sportclub!

@RaboArnhem #RaboClubkascampagne

Bestuur sportclub Groessen