• Houtverwerkingsbedrijf Eijbergen  /  SNS – Bank  / Gieben Elektro

De JO13-01 Pupillen van Sportclub Groessen zijn geheel in het nieuw gestoken door drie sponsoren.

De JO13-01 is een team dat verzorgd voetbal speelt. De start in het beker toernooi is spannend verlopen, maar is op de slotdag verloren, waardoor ze net niet door bekeren. In de competitie moeten ze flink aan de bak want ze zijn in de 1e klasse ingedeeld. De eerste wedstrijd is helaas verloren na een spannende pot. Gelukkig staat er een enthousiast kader team om dit elftal goed te sturen.

Sponsor van Eijbergen Packaging uit Dieren, is een bedrijf waar u voor verpakkingsmateriaal terecht kunt. Zij maken op verzoek van de klant maatwerk voor al uw houten verpakkingen en transport beschermende middelen zoals pallets, kisten, enz.

Sponsor SNS - bank is een van de grotere banken van Nederland, maar staan dicht bij de klant, door hun kantoren in de regio te houden waaronder Dieren, Duiven, Velp en  Zevenaar. Ze zijn vooral sterk in het persoonlijk contact en je kan voor allerlei bankzaken bij hun terecht, waaronder de normale betaalrekening maar ook voor verzekeringen, beleggingen en hypotheken. Voor de hypotheken hebben ze ook een breed aanbod van geldverstrekkers.

Sponsor Fenne Gieben Elektrotechniek uit Duiven, is een klein bedrijf waar je goed terecht kan. Hij is zeer klant gericht en komt met oplossingen op elektro gebied. Voor uw kleine verbouwplannen of wat grotere renovatie verbouwingen kun je goed terecht, maar ook voor uw nieuwbouw woning is  Gieben Elektrotechniek het uitgelezen bedrijf.

Wij wensen het team een mooie seizoen en veel plezier toe.

Van links naar rechts.

Achterste rij:

Fenne Gieben  /              Roy Siebes         / Bert van Eijbergen

Bovenste rij:

Aleyandro, Lars, Sven T., Kevin, Sven M., Maxim en Leon.

Rij voor:

Luke, Sieb, Codi, Finn, Fedde, Wes en Joep.

Foto: Edgar Rijkse