• Op zondag 17 maart stond de thuiswedstrijd tegen Jonge Kracht op het programma. Gezien de ranglijst een belangrijke wedstrijd. De wedstrijd begon in evenwicht. Beide teams creëerden weinig kansen, waarbij de wind het spel niet bevorderde. Het was echter Jonge Kracht wie de score opende. In de 7e minuut kwamen de gasten uit Huissen op voorsprong.

• Niet veel later, in de 11e minuut, wist Jonge Kracht ook de 0-2 te maken. Een vroege achterstand, maar tijd genoeg om terug te komen. Dit gebeurde dan ook in de 25ste minuut. Dylan Oudendag wist de 1-2 te maken, met een fraaie boogbal over de keeper. Waar Groessen dacht met 1-2 te gaan rusten, dacht Jonge Kracht daar anders over. In de 2e minuut van de blessuretijd werd de 1-3 gemaakt. Ruststand 1-3.

In de tweede helft wist Groessen nog terug te komen tot 2-3. Lennard van Zuijlen maakte het doelpunt, waarna de hoop bij Groessen volledig terug was. De hoop resulteerde echter niet in punten. Verder dan 2-3 kwam Groessen niet. Eindstand 2-3.

• Volgende week zondag, 24 maart, staat de uitwedstrijd tegen GSV’38 op het programma.