• Zondag 17 februari was de JO9-2 het team van de week. De spelers stonden gespannen voor de deur te wachten op de entree van het eerste. Hand in hand mochten ze mee naar het veld. Ondertussen heb je dan mooi de gelegenheid om wat tips te geven aan de spelers van het eerste. “Samen spelen”. “Niet elkaar de bal afpakken”. “Goed naar de scheidsrechter luisteren”. En dat heeft SC Groessen laten zien! 4 – 0 gewonnen in een enerverende wedstrijd.

• In de pauze mocht de JO9-2 penalties nemen. Normaal op de reserve keeper van het eerste, maar die moest onverwacht invallen in de wedstrijd. Gelukkig was Storm van Noesel van de JO15-1 bereid in de goal te staan. Hij moest flink duiken, maar slaagde er toch in de meeste ballen uiteindelijk te stoppen. Alleen Royan Peroz was te sterk, al zijn ballen schoot Royan mooi in de hoek. Hij won daarmee de bal met de handtekeningen van de spelers van het eerste!