• De Club van 50 van Sportclub Groessen heeft de maandagmorgenploeg warm aangekleed. De klussers hebben allemaal een warme winterjas met logo van de vereniging ontvangen.

De maandagmorgenploeg is niet meer weg te denken bij Sportclub Groessen. Wekelijks wordt er geklust, gesnoeid, getimmerd en allerhande andere werkzaamheden opgepakt. Allemaal op vrijwillige basis. Reden voor de Club van 50 om de mannen te verrassen met nieuwe jassen.

De ‘Club van 50’ van Sportclub Groessen is opgericht in 2002. Iedereen die Sportclub Groessen een warm hart toedraagt, kan lid worden. De Club van 50 financiert speciale projecten binnen de vereniging en organiseert jaarlijks een activiteit. Met name zaken die niet rechtstreeks verband houden met het bedrijven van de voetbal- of handbalsport. De commissie Club van 50 bestaat uit Sjoerd Geurts, Menno van ’t Hull, Willy Vedder, Wielie Lentjes en Werner Willems.

Mensen die Sportclub Groessen een warm hart toedragen, kunnen zich aanmelden als lid van de Club van 50. De jaarlijkse inleg bedraagt -- hoe kan het ook anders -- vijftig euro. Als lid van de Club van 50 ben je ook lid van de vereniging, bezoek je gratis de wedstrijden van het eerste voetbalelftal en eerste handbalteam. Meer informatie of aanmelding: club50@sportclubgroessen.nl.

• Op de foto overhandigt Menno van ’t Hull namens de Club van 50 een jas aan Martin Boss van de maandagmorgenploeg, die op de achtergrond trots in de jassen poseert.