• Beste vrijwilligers,

Een aantal van jullie vragen zich af of en wanneer dit jaar het vrijwilligersfeest wordt gehouden. Helaas is ons bericht in de eerste nieuwsbrief aangaande het jubileumfeest dus niet duidelijk genoeg geweest. Daarvoor onze excuses.

In de eerste nieuwsbrief hebben we al diegene die betrokken zijn bij Sportclub Groessen geïnformeerd over het jubileumfeest op zaterdag 24 augustus 2019. Dit jubileumfeest is echter niet alleen bedoeld ter viering van het 60 jarig jubileum, maar ook bedoeld om diegenen die als vrijwilliger weer alle activiteiten van onze sportclub mede mogelijk hebben gemaakt te bedanken met een mooi feest. Helaas was het mede door een overvolle agenda niet mogelijk om twee aparte feestavonden te organiseren. Daarom hebben we ervoor gekozen om beide redenen voor een feest te bundelen tot één speciaal feest op zaterdag 24 augustus 2019.

We hopen dat we jullie allemaal mogen begroeten op deze speciale dag!

Met een feestelijke groet,

Het bestuur van Sportclub Groessen