• Klaverjassen

Ook dit seizoen wordt er weer in het najaar en de winterperiode geklaverjast in de kantine van ons clubgebouw.

Dit is al bijna 35 jaar. Een grote groep kaarters vermaken zich al jaren op deze gezellige avonden.

De aanvangstijd is 19:30 uur. Het inleggeld is €5,00 per avond. Het eerste kopje koffie wordt aangeboden door de vereniging en er worden tussendoor heerlijke (vlees) hapjes geserveerd.

Er zijn per avond diverse (vlees) prijzen te winnen. Ook wordt er elke avond de poedelprijs uitgereikt.

Het klaverjassen wordt georganiseerd door Rummy Stokman, Willy van den Crommenacker en Joop Aaldering.

• Tussenstand

• Speeldata

20232024
    9 oktober8 januari
    23 oktober22 januari
    6 november5 februari
    20 november19 februari
    4 december4 maart
    18 december18 maart
    22 april (Laatste avond en afsluiting)
  • Afgelopen seizoen (2017 - 2018) werd Geert Evers 1e, hij mag een jaar lang van de wisselbeker genieten.